Kroon op implantaat

Kroon op implantaat

Mist u een tand of kies? Is uw bestaande tand of kies zodanig beschadigd dat deze niet meer gebruikt kan worden als basis voor een brug of kroon? Dan is een kroon op implantaat (ook wel enkeltandsvervanging genoemd) een mooie en structurele oplossing voor u!

De voordelen kroon op een implantaat

  • Het slijpen van uw naastgelegen gezonde tanden/kiezen is in tegenstelling tot bij een traditionele brug, niet nodig.
  • Het is een structurele oplossing.
  • Een implantaat voorkomt slinking van de kaak.
  • Het is een eenvoudige ingreep.
  • Het is vaak kostenbesparend t.o.v. een 3-delige brug.
  • Het is ook voor achterste kiezen een goede oplossing.
Praktijk sfeerbeeld

Wat kost een implantaat met kroon?

Wij werken met kwalitatieve en veilige implantaten die wij voor een scherpe prijs kunnen aanbieden. Wij kunnen u de volledige behandeling, inclusief de kroon voor u (laten) begroten. Een kroon op een implantaat maakt geen onderdeel uit van de basisverzekering. Heeft u een aanvullende tandartsverzekering, dan wordt een deel van de kosten mogelijk vergoed door uw zorgverzekeraar. Over de hoogte van de vergoeding adviseren wij u hierover contact op te nemen met uw zorgverzekeraar of uw polis te raadplegen.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Tandartspraktijk De Oude Vest? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900 - 15 15.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
woensdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
donderdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
vrijdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Veersesingel 45
Middelburg 4332TA
Route

Patiëntervaringen

2472 reviews · ⭐ 8.5 gemiddeld

Prima

Keurig consult met fijne toelichting

Vriendelijke mensen

Goed geholpen

Keurig netjes geholpen

Vakkundige tandarts!

een dikke 10+

Goede uitleg. Stelt de persoon gerust Goed overleg en heel deskundig. Met vriendelijke groet.

Heel goed geholpen met mijn kroon

Al jaren een slechte kies, geadviseerd om hier een kroon voor in de plaats te zetten. Ik vond het best spannend, maar tandarts Onur stelt je gerust. Zegt dingen als "het moeilijkste deel zit erop en het is nu bijna klaar" Hij heeft het beste met je voor en geeft eerlijk en professioneel advies. Mijn kies(kroon) voelt oersterk. Blij om alles weer te kunnen.

Goede en professionele aanpak.

Goede en professionele aanpak.

Goed geholpen door tandarts R. Fricke

Zeer tevreden over de behandeling door tandarts Ralph Fricke. Vriendelijk, duidelijk en professioneel. Ik had al langere tijd pijn in mijn kaak. Eerst werd ik doorverwezen naar de kaakchirurg en daarna naar de KNO-arts. Helaas konden ij geen geen oorzaak vinden en de pijn bleef aanhouden. Teleurgesteld ben ik teruggegaan naar de tandarts. Gelukkig kwam ik bij Ralph terecht. Hij zei meteen dat ik mijn plaatje weer moest dragen. Ik had het niet in, en volgens hem was dat de oorzaak van mijn klachten. Hij had helemaal gelijk. Zodra ik mijn plaatje weer droeg, was de pijn vrijwel direct verdwenen. Ik ben heel blij met zijn deskundigheid en ben hem erg dankbaar.

Prima geholpen

Aardige assistente en tandarts

Uitstekend en snel en vriendelijk

De controle van mijn gebit verliep snel en degelijk, door een vriendelijke behandelaar

Receptie is top

Monhygieniste geweest, blij dat ik geholpen ben. Maar op klantvriendelijkheid scoort ze geen 10. Ik voelde me niet op mijn gemak. Tandarts Miriam is altijd prima.

Geweldig tegen angst voor de tandarts

Team de Oude Vest heeft mij van mijn angst voor de tandarts afgeholpen. Dus ik ga nu weer zelfstamdig naar de tandarts. Heel erg bedankt voor alles! Groet, Francis Dudok van Heel

Netjes optijd met afspraak

Tandarts Ralf is een fijne deskundige arts die naar je luistert en handeld als hetmogelijk is

Goed

Was goed. Mijn naam is Johanna- Etty-Carla van Waarde. Het is voor mijn heel verwarrend als ze bij de balie en tandarts anders namen noemen.

Prima

Goed gesprek, vlotte behandeling.

Prima

Aktijd mooi op tijd aan de beurt

prima.

Goed en vertrouwd

Prima behandeling.

De mondhygiëniste heeft mij prima geholpen!

alleen maar positief

vriendelijk, correct en deskundig

Goed

Maar ik had na gedacht over de behandeling maar ik wil niet zoveel tanden uitrekken doordat ik heb suikerziekte.mijn vraag is er geen andere oplossing.ik hoor graag van jullie

Zeer kundige tandarts

Tandarts Miriam, zeer kundig en professioneel

Kundige tandart

Legt alles goed en rustig uit.

Positieve ervaring

Onur is rustig, vertelt wat hij doet en is goed is zijn vak

Heel erg goed

Heel erg goed en prettig , deskundig, aardig